سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگین سر سبز

با عرض سلام مجدد خدمت دوستان عزیز و محترم
من در وبلاگ نویسی آماتورم و یکجورهایی وبلاگ نویسی من از روی اجبار بود ,
 اما وقتی دیدم که یکنفر مطالبم را خوانده و نظرش را بیان کرده خیلی علاقه مند شدم
و همینطور تشویق شدم که با جدیت بیشتری به نوشتن ادامه بدم , جا دارد که همین جا از
هیچکس (کسی که اولین بار وبلاگم رو مطالعه کرد و نظرش رو بیان کرد ) تشکر کنم .
امروز می خوام یه مختصر درباره خرمدره بنویسم اما میدونی نمی خوام مثل این تحقیق ها
که داخلش کلی آمار و ارقام داره که آدم هیچی ازش سر در نمی اورد باشه میخوام با زبان ساده
خرمدره را همانطوری که هست معرفی کنم با یکسری آمار کلی :
الان امار دقیق مساحت و جمعیت و ندارم , خرمدره یکی از شهرستان های استان زنجان است ,
بالاترین آمار باسواد در استان مال همین خرمدره است , بزرگترین شرکت صنعتی که اینجا هست
شرکت صنعتی مینو است , آمار اشتغال تغریبا به این شرح است :
60 % کشاورزی و دامداری , 20 % کارگر مینو و در کنار آن کشاورزی , 20% فرهنگی و در کنارش کشاورزی
اینجا کمتر کسی هست که شغل دومش کشاورزی نباشد به این دلیل که خرمدره خیلی سرسبز است
 و خاک بسیار بسیار حاصل خیزی دارد . تا اینجا را داشته باشید تا دفعه بعد با اطلاعات بیشتری در خدمت باشیم.
اما نظر شخصی خودم درباره خرمدره : خرمدره بهترین مکان از نظر آب و هوا برای زندگی کردن است
اما یه کم از نظر امکانات رفاهی و مخصوصا تفریحی امروزی (شهربازی و ...) در سطح متوسط رو به پایینی قرار دارد .
ممنون از اینکه نظر می دهید و مطالعه می کنید البته بر عکس شد ممنون از اینکه می بینید و نظرات سازنده
می دهید . جا دارد از استاد محترم آقای حاجیخانی تشکر کنم که ما را به نوشتن وبلاگ تشویق کردند .
مواظب خودتان باشید از پیاده رو برید , خدا حافظتان باشد.

خط خطی شده در جمعه 86/9/9ساعت 2:20 عصر دل نوشته مهسا خانوم *قطره بارون* ( ) |


Design By : Pichak