سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگین سر سبز

سلامی به گرمی دلای مهربانتان , چطوری یا نه ؟ الحمد و لله

حال من از خوبی و سر خوشی بد است خودم هم نفهمیدم چی شد

حالا بی خیال این حرفها اصل حالت چطوره ؟

این هفته های آخر آذر برای من مثل برزخ می مونه می پرسی چرا ؟ به خاطر امتحانهای میان ترم , پروژه , تحقیق و کنفرانس و ارائه و... از استرس آخرم ترم 1.5 کیلو کم کردم . یعنی از 48 به  46.5 کاهش پیدا کردم خودم نه ها وزنم .

حالا بریم سر خرمدره : یه چیز بامزه می خوام بگم با هم بخندیم , خرمدره یک چهارراه شلوغ بیشتر نداره تا پارسال هم این چهار راه چراغ قرمز نداشت ترافیکم نداشت حالا که چراغ قرمز داره فقط ترافیکه طوری که تا چراغ قرمز نشه نمی تونی از خیابان رد بشی

کلا اینجا کسی مقررات را رعایت نمی کنه چون اصلا به درد نمی خوره می گی چرا ؟ چون نسبت به جمعیت و مساحت خودرو خیلی کم است درسته که رعایت کردنش بهتره ولی تغریبا رعایت کردن قوانین با رعایت نکردنش تفاوتی نداره , اینجا فقط موتور سیکلت ها آمار تصادفشان بالاست و درصد تلفاتشم خیلی زیاده اما هیچ موتور سواری قوانین را رعایت نمی کنه و اصلی ترین دلیلش نگذاشتن کلاه ایمنی است . اما یک نکته: اگه یه روز اومدی خرمدره حتما قوانین را رعایت کن چون اگه اتفاقی برات بیفته می اندازی گردن من می گی که تو گفتی قوانین را رعایت نکنید نه از این خبرا نیست فقط اهالی همین جا میتوانند قوانین را رعایت نکنند .

مواظب خودتان باشید پیاده رو یادتان نره (میم مرامتون)  
خط خطی شده در پنج شنبه 86/9/22ساعت 11:3 صبح دل نوشته مهسا خانوم *قطره بارون* ( ) |


Design By : Pichak